czwartek, 3 sierpnia 2017

44. Jurek Owsiak

Siema!
W związku z trwającym aktualnie 23. Przystankiem Woodstock postanowiłem zaprezentować autograf osoby dobrze znanej większości Polaków, założyciela Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a także organizatora finału tej imprezy oraz Przystanku Woodstock, Jerzego Owsiaka. Postać tą jedni uwielbiają, inni nienawidzą. Część osób uważa, że część zebranych na cele charytatatywne pieniędzy Pan Owsiak zabiera dla siebie. Reszta twierdzi, że jest to jeden z największych autorytetów we współczesnej Polsce. Ja osobiście uważam, że nawet jeśli bierze on część pieniędzy zebranych przez WOŚP, to i tak większość z nich może ratować życie i zdrowie sporej liczbie osób. Ja sam przyszedłem na świat w szpitalu zaopatrzonym w nowoczesny jak na tamte czasy sprzęt, kupiony właśnie dzięki tej organizacji.

Podpis zdobyłem poprzez kontakt mailowy podany na stronie WOŚP-u. Jest to jeden z nielicznych podpisów, na których widnieje też dedykacja. Dodatkowo otrzymałem kilka ulotek związanych z tą organizacją. A jak Wy oceniacie Jurka Owsiaka, jak i sam WOŚP? Możecie dać znać w komentarzu ;)

3 komentarze:

  1. Mi WOŚP dużo pomógł dlatego i ja pomagam. Jurek Owsiak o wiele, wiele więcej robi niż nie jeden polski rząd.
    A co do autografu to gratuluję :)
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/08/kali-x-pawbeats.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń