czwartek, 7 grudnia 2017

63. Manuel Neuer+ ŚWIĄTECZNY KONKURS

Witam wszystkich,
dziś zaprezentuję Wam podpis jednego z najlepszych, a przez wielu uważanego za najlepszego bramkarza na świecie, Manuela Neuera. Słów kilka o samym zawodniku. Od 1991 do 2005 Niemiec rozwijał się w szkółce Schalke 04. W 2006 został zawodnikiem pierwszej drużyny tego klubu i przez 5 sezonów rozegrał 156 spotkań dla klubu z Gelsenkirchen. Zasłynął wtedy swoimi rajdami w dalszą część boiska niż jedynie ograniczenie się do pozostawania w polu bramkowym. Dobra gra zaowocowała zainteresowaniem ze strony europejskich gigantów, m.in. Manchesteru United, Niemiec przeniósł się jednak w 2011 r. do Bayernu Monachium, którego barwy reprezentuje do dziś. Manuel jest też kapitanem swojej reprezentacji narodowej. Obecnie leczy poważny uraz, najpewniej jednak po powrocie do gry znów będzie błyszczał formą sprzed kontuzji.
Aby zdobyć podpis Neuera należy wysłać list z prośbą, kopertę zwrotną i kupon IRC na adres Bayernu. A co Wy dostaliście ostatnio? ;)


Jest jeszcze jedna rzecz, o której chciałbym Wam dzisiaj wspomnieć. Jak pewnie zauważyliście w tytule zamierzam zrobić któremuś z Was mały prezent na Święta, w związku z czym ogłaszam konkurs, w którym do zgarnięcia będzie podpis gracza dobrze znanego kibicom Polonii Warszawa, Sebastiana Przyrowskiego. Rozegrał on ponad 100 spotkań w Ekstraklasie, jest też byłym reprezentantem Polski, więc myślę, że podpis ten może sprawić komuś radość (dedykację zawsze można zetrzeć ;)) Autograf jest w 100% oryginalny.

Wszystko co musicie zrobić aby go zdobyć to opowiedzieć w komentarzu historię zdobycia swojego pierwszego autografu i napisać swój adres e-mail. Zwycięzca, który opowie swoją historię najciekawiej, zostanie wyłoniony 13 grudnia w poście podsumowującym. Zapraszam do wzięcia udziału i powodzenia!

9 komentarzy:

  1. gratki, autograf Sebastiana jakiś czas temu zdobyłam osobiście :-) pozdrawiam

    http://autografy-ani.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy autograf zdobyłem dzięki mojemu tacie. Kiedyś zobaczył on reklamę otwarcia nowego sklepu gdzie miał być Radosław Majdan. Szybko wydrukowaliśmy zdjęcia i przyjechaliśmy tak szybko że byliśmy pierwsi. Czekałem bardzo długo aż zauważyłem że przyjechał swoim autem. Poprosiłem go o autograf przy okazji miałem dwa zdjęcia więc jedno poprosiłem o autograf z dedykacją dla mojej młodszej siostry. Co ciekawe był tam również znany piosenkarz Norbi którego też poprosiłem o autograf. Ten dzień był bardzo udany zapamiętam go do końca życia. Oto mój e-mail: kacpi2678@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Konkurs: Pierwszy autograf zdobyłem na turnieju piłkarskim "Z Podwórka na Stadion- o Puchar Tymbarku" w dosyć nietypowy sposób... Wszystko działo się na Narodowym- mecze finałowe, a tu nagle z tunelu wychodzi Arek Milik. Gdy go zauważyłem od razu chciałem zdobyć podpis. Poprosiłem i podpisał mi się na czapce- ale to nic. Potem przyszedł mój kolega bo też chciał podpis i czekając na kolegę upuściłem czapkę na której podpisał mi się Arek. Z początku wystraszyłem się, że wrócę z niczym (nie miałem niczego innego do podpisu). Piłkarz podniósł czapkę, podpisał się (drugi raz!!) i oddał mi czapkę. Niewiem jak to się stało, że nie zauważył podpisu, ale chyba lepsze są dwa niż jeden :)
    E-Mail: mati030693@wp.pl

    Powodzenia wszystkim i jeszcze raz gratuluję zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim życzę powodzenia również

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój pierwszy, a właściwie moje pierwsze autografy to podpisy Jagiellonii Białystok. Miałem 9 lat i często jeździłem na targi sportowe z rodzicami. To był sezon 2009/10 i po powrocie z targów do hotelu "Tęczowy Młyn" w Kielcach zauważyłem wielką tabliczkę "sala dla Jagiellonii". Zastanawiałem się o co chodzi, ale szybko sprawdziłem, że na drugi dzień Korona podejmuje Jagiellonię. Wieczorem, razem ze znajomymi moich rodziców (kibice Legii) zeszliśmy do sali obok recepcji aby pograć w fifę. Ku naszemu zdziwieniu z kolacji wychodzili gracze "Jagi". Nie miałem wówczas żadnego plakatu, więc po kolei zbierałem podpisy na kartce. Nie było ich za wiele, pamiętam, że paru zawodników młodszych i mniej znanych zainteresowało się naszą grą(po latach Sandomierski stał się tym bardziej znanym). Zaskoczony i onieśmielony dosyć szybko wróciłem do pokoju, ale nasi znajomi nie. Postanowili oni zrobić mi prezent i pozbierać podpisy całej drużyny (był tam wtedy Kamil Grosicki, Thiago Cionek, Grzesiek Sandomierski, Andrius Skerla). Najważniejszym zawodnikiem był Tomasz Frankowski, który poruszał się po hotelu w odosobnieniu. Dopiero udało się im zdobyć jego autograf rano. Dopisał dedykację "dla Oskara". Na drugi dzień, kiedy wręczyli mi skarb kibica przeglądu byłem bardzo zadowolony, a z radości wybuchłem kiedy otwarłem skarb na zdjęciu Jagiellonii. Były tam podpisy większości drużyny! Dopiero 5 lat później zacząłem nałogowo zbierać autografy.

    e-mail: oskarlipski@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój pierwszy autograf to autograf Kamila Sylwestrzaka. Jestem kibicem Korony i kiedyś kolega powiedział mi że pisał z Kamilem i mogę do niego napisać. Spróbowałem i oczywiście mi odpisał, po dłuższej rozmowie zapytałem czy dało by radę o autograf Kamil powiedział że nie ma problemu i o to tak zdobyłem 1 autograf. Później się wkręciłem na maxa i teraz mogę sie pochwalić duża kolekcją :)
    Pozdrawiam Wiktor
    mój email: wiko7766@wp.pl

    OdpowiedzUsuń