czwartek, 20 września 2018

84. Javi Gracia

Witajcie moi drodzy po tak długiej przerwie. Myślę, że zanim przejdziemy do posta należą się Wam wyjaśnienia mojej długiej nieobecności. Otóż takiej posuchy w skrzynce jak ta sobie nie przypominam :( Wiele wysłanych próśb i praktycznie zero odpowiedzi, z tego też powodu zrobiłem sobie małą przerwę w moim hobby. Dodatkowo w międzyczasie nieco pracowałem, no i udało mi się dostać na wymarzone studia :) Jednak teraz na nowo mam zamiar poważnie zabrać się za pisanie listów nie tylko do piłkarzy, ale także innych sportowców, aktorów i piosenkarzy. Trzymajcie kciuki aby szczęście do przesyłek powróciło, a posty wciąż będą pojawiać się regularnie :)
A teraz przejdźmy do omawianej przez nas dziś postaci. Jest nią obecny trener Watfordu, Pan Javi Gracia. Może się on poszczycić bogatą karierą zarówno trenerską jak i piłkarską. Jako gracz rozpoczął karierę w Athleticu Bilbao B, później grał też w takich zespołach jak Real Valladolid, Real Sociedad, czy Villarreal. Prowadzenie zespółu młodzieżowego ostatniego z tych zespołów było szkoleniowym debiutem Pana Gracii. Hiszpanię opuścił w 2011 na rzecz greckiego Olympiacosu Volou. Już rok później wrócił do ojczyzny jako trener kolejno: Almerii, Osasuny i Malagi. W 2016 został trenerem rosyjskiego Rubina Kazań, a za wyniki Szerszeni odpowiada od stycznia tego roku.
Kartę z podpisem Pana Gracii zdobyłem tak jak poprzednie podpisy z Watfordu poprzez kontakt z jednym z klubowych pracowników. Dajcie znać co Wy otrzymaliście ostatnio ;)
Na koniec mam jeszcze pytanie do wszystkich odwiedzających mojego bloga: czy jest coś co radzilibyście mi zmienić w jego prowadzeniu? Może przez wygląd strona jest mało przejrzysta? Wpisy powinny być krótsze? Możecie też dać znać czy chcielibyście jakąś dodatkową tematykę na blogu na czas mojego oczekiwania na autografy. Chcę żeby na stronie stale działo się coś ciekawego co zainteresuje obecnych czytelników i przyciągnie nowych ;) Z góry bardzo dziękuję za wszelkie sugestie.

13 komentarzy: