piątek, 26 stycznia 2018

69. Spotkanie z Cezarym Makiewiczem

Witajcie moi drodzy oglądający, być może pierwsze co rzuciło Wam się w oczy to tytuł dzisiejszego posta, zgoła odmienny od reszty. A to dlatego, że i on będzie dziś przedstawiony w nieco innym stylu. Nie opiszę w nim jedynie podpisów, ale całe spotkanie z Panem Cezarym "Czarkiem" Makiewiczem, muzykiem, autorem tekstów i zarazem realizatorem nagrań pochodzącym z Węgorzewa. Czarek to osoba bliska sercu wszystkich osób z mojego miasta, ponieważ to on napisał i zaśpiewał słynne "Wszystkie drogi prowadzą do Mrągowa". Jest to nieoficjalny hymn Pikniku Country, największej imprezy w naszym mieście. Dzięki temu utworowi Pan Makiewicz został odznaczony tytułem honorowego obywatela Mrągowa. Spotkanie odbyło się w ramach warsztatów organizowanych przez gminę Piecki. W ich trakcie odbyło się wspólne śpiewanie z Panem Cezarym, chwila na pytania do muzyka i dawanie autografów, z czego nie omieszkałem skorzystać ;) Jest to też pierwszy raz kiedy udało mi się zrobić zdjęcie z bohaterem mojego posta.
Takie karty dostaliśmy od Czarka:

Tak wyglądają z drugiej strony:



Ostatnią atrakcją był koncert Pana Makiewicza, a piosenką przy której ludzie najlepiej się bawili było co? Można się domyśleć :D

Zdjęcie z tekstem piosenki i podpisem bez dedykacji udostępniam na wymianę. Trzymajcie się ciepło i do następnego posta ;)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Zapraszam do siebie :
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2018/01/337-sasha-strunin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    pabloautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Najlepsze autografy to zdobyte osobiście.
    Zapraszam Cię na post z autografami, które zdobyłem osobiście:
    http://autografyjr.blogspot.com/2018/01/kabaret-smile.html
    Pozdrawiam, Kuba :D

    OdpowiedzUsuń