czwartek, 1 lutego 2018

70. Natalia Nykiel

Cześć!
Dziś również nadszedł czas na post wyjątkowy, ponieważ opisuje on mój pierwszy i jak na razie jedyny w kolekcji podpis kobiecy. Natalia Nykiel to piosenkarka, która w swoim repertuarze ma takie przeboje jak "Bądź duży" czy "Error" (oba single zyskały miano diamentowych).  Jest laureatką wielu konkursów muzycznych, wygrała też tytuł kobiety roku 2017 wg magazynu Glamour. Choć rozgłos piosenkarce przyniosła już pierwsza z wyżej wymienionych piosenek, to właśnie "Error" stał się jej znakiem rozpoznawczym i najczęściej granym przez polskie rozgłośnie radiowe utworem. Obecnie Natalia jest uważana za jedną z najlepszych wokalistek młodego pokolenia i nadzieję polskiej sceny muzycznej. W ramach ciekawostki mogę dodać, że ukończyła ona tę samą szkołę, którą obecnie kończę ja ;) Niestety, nie miałem okazji uczęszczać do niej razem z nią, ponieważ do liceum przyszedłem rok po zakończeniu edukacji w nim przez Natalię.
Autograf zdobyłem w sposób, którego niestety nie mogę Wam zdradzić ;) Mogę jedynie powiedzieć, że jestem w 100 % pewien co do jego autentyczności. A co Wy dostaliście ostatnio?

8 komentarzy: