czwartek, 1 marca 2018

73. Kyriakos Papadopoulos

Cześć wszystkim po tej dość długiej przerwie! Niestety, sezon chorobowy w pełni i przez kilka dni zupełnie nie miałem sił wstać z łóżka, a co dopiero mówić o wstawieniu nowego podpisu ;) Na szczęście jest już dużo lepiej i postaram się Wam wynagrodzić moją nieobecność tutaj częstymi wpisami. Bohaterem dzisiejszego jest grecki obrońca o wdzięcznym nazwisku, Kyriakos Papadopoulos. Profesjonalną karierę rozpoczął on w rodzimym Olympiacosie w 2007. Po 3 latach wyjechał do Niemiec podpisując kontrakt z Schalke 04. Spędził tam 4 sezony, w trakcie których rozegrał 97 spotkań i strzelił 7 goli. Następnym przystankiem w karierze Greka był Bayer Leverkusen, z którego był dwukrotnie wypożyczany- do RB Lipsk i Hamburgera SV. Z tym ostatnim zespołem podpisał długoterminową umowę w 2017 i występuje w nim do dziś mając na razie na koncie 40 występów i 3 bramki.
Podpis Kyriakosa zdobyłem wysyłając list, kopertę zwrotną i kupon IRC na adres stadionu Hamburgera. Dajcie znać co Wy dostaliście ostatnio, a ja Wam i sobie chciałbym życzyć na koniec dużo zdrowia, bo na pewno nam się przyda ;)

5 komentarzy: