piątek, 9 marca 2018

74. Jann- Fiete Arp

Witam wszystkich bardzo serdecznie, 
na co dzień nie proszę o podpisy ludzi młodszych ode mnie, jednak tym razem zrobiłem wyjątek. Udało mi się zdobyć autograf Janna- Fiete Arpa, urodzonego w 2000 roku niemieckiego napastnika Hamburgera SV. Chłopakiem tym zainteresowałem się z powodu jego niesamowitego potencjału- mimo młodego wieku piłkarz ten rozegrał już 15 spotkań w pierwszej drużynie zespołu z Hamburga strzelając przy tym 2 gole. Zdecydowanie lepszy jest jego bilans w drużynie młodzieżowej Niemiec: 19 występów i 18 bramek. Sprawiło to, że Jann znajduje się obecnie na celowniku największych europejskich klubów takich jak Bayern Monachium czy Juventus. Pozostaje więc tylko życzyć mu wspaniałej kariery, wielu goli i przede wszystkim żeby sława i pieniądze nie uderzyły mu do głowy, tak jak wielu graczom w jego wieku.
Podpis Janna zdobyłem poprzez wysłanie listu, koperty zwrotnej i kuponu IRC na adres obecnego klubu tego zawodnika. A co Wy myślicie? Czy Arp namiesza w świecie wielkiej piłki czy też jego kariera z czasem wyhamuje? Dajcie znać w komentarzu ;)

6 komentarzy: